לוח טיולים שנתי   לשיחה עם יועצת טיולים: 073-3742283

לשיחה עם יועצת טיולים:

073-3742283

 

לוח טיולים שנתי

 

סדרות הרצאות מהבית

עם ניסיון של כ- 20 שנה בתחום תרבות הפנאי והתיירות, קשרי תרבות תבל התמקדה תמיד בהבאת השירות הטוב ביותר, ובתנאים הטובים ביותר עבור לקוחותיה. בימים בהם נבצר מאיתנו לטייל בעולם, חלק מן הדברים אליהם אנו מתגעגעים יותר מכל, הוא לספוג היסטוריה, תרבות, אמנות ומוסיקה, להעשיר את הידע שלנו ולהכיר לעומק יעדים, נושאים ויצירות החוצות את גבולות הזמן והמקום. על מנת לענות על צורך זה, יצרנו סדרות של הרצאות לצפייה מהבית, של מיטב המרצים מבית קשרי תרבות תבל.
 

מה היתרון בהרצאות של קשרי תרבות תבל?

הסדרות מוגשות בצורה שונה, מתקדמת ומיוחדת. ההרצאות מצולמות ומוקלטות באיכות גבוהה, באולפן מקצועי ומושקע שהקמנו במיוחד לצילום ההרצאות. הצפייה בהרצאות אלו פתוחה מרגע הרישום ולמשך 30 יום לפחות, ותוכלו לצפות בהן בכל יום, ובכל שעה הנוחים לכם, אינכם כבולים עוד למועד מסוים. בשונה מהרצאות הזום, הרצאות אלה אינן חד פעמיות, וניתן לצפות בהן מספר רב של פעמים. בנוסף, אצלנו ב"קשרי תרבות תבל" לכל הרצאה יש ערך מוסף להעמקת ולהטמעת הידע, אותו תוכלו למצוא בתחתית דף הצפייה.
 
הצטרפו אלינו להרצאות מושקעות של מיטב המרצים בארץ.

 

טיולים מאורגנים עם קשרי תרבות תבל

חברת "קשרי תרבות תבל" הינה חברת בוטיק אשר יוזמת, מפתחת ומפיקה סמינרים מטיילים בחו"ל, בהם ישנם מפגשים לדיאלוג בינינו לבין תרבויות העולם.
החברה עורכת ומארגנת בחו"ל טיולי עומק לציבור אנין דעת, סקרן, משכיל ו"רעב" לחוויה תרבותית, אינטלקטואלית, מעוררת, מעשירה ובעיקר - מהנה.
התוכניות בחו"ל מתבצעות במסגרת סמינרי מטייל - פעילות עומק עם צוות מומחים בכירים בתחומם.

מהי המהות של חוויה תרבותית עם קשרי תרבות תבל?
להבין את המקום ואת הסיפורים שמאחורי המראות, לראות אותו מזוויות שונות, לשמוע על תחומי עניין מגוונים, לחוות את המקומות והאירועים ההיסטוריים, את העמים והתרבויות,
להפעיל את כל החושים בעיר, בטבע, במוזיאון, באולמות הקונצרטים, האופרה והבלט, בכרם, ביקב ובמסעדה, באתר לא מתוייר, במסלול ייחודי ובמפגש אותנטי עם תושב מקומי.

 

הצטרפו אלינו לטיולי איכות ולסמינרים מעמיקים ברחבי העולם.

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

סמינר תרבות, אמנות ומוסיקה בברלין

  • יציאה בתאריכים: להלן תוכנית הטיול כפי שהתבצעה באפריל 2018. מועד חדש ומחירים יפורסמו בהמשך. אנא השאירו פרטיכם על מנת לקבל עדכונים שוטפים.
  • משך הטיול: 5 ימים

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

סמינר תרבות, אמנות ומוסיקה בברלין

  • יציאה בתאריכים: להלן תוכנית הטיול כפי שהתבצעה באפריל 2018. מועד חדש ומחירים יפורסמו בהמשך. אנא השאירו פרטיכם על מנת לקבל עדכונים שוטפים.
  • משך הטיול: 5 ימים

מסלול הטיול

 

בהדרכת המומחים לברלין, לאמנות ולמוסיקה:

רן שהם - אדריכל פעיל, מדריך טיולים ומרצה להיסטוריה של האדריכלות ולתולדות התרבות והאמנות.

עומר שומרוני - מבכירי מבקרי המוסיקה הקלאסית בישראל ומרצה מבוקש למוסיקה. בעל תואר שני מאוניברסיטת ת"א, יוזם ומוביל סיורי מוסיקה קלאסית בחו"ל.

 

בסמינר זה נתוודע לכמה מאוצרות התרבות והמוסיקה של ברלין, דרך ביקורים במגוון מוזיאונים וצפייה במופעי מוזיקה מעולים.  בין המוזיאונים בהם נבקר נמנים ה"אלטסמוזיאום", מהמוזיאונים הראשונים בעולם המוקדשים לעידן הקלאסי; אוסף "שארף גרטנברג", העוסק באומנות הסימבוליסטית והסוריאליסטית של סוף המאה ה- 19 ותחילת המאה העשרים;  "הגלריה הברלינאית", המוקדשת לאומנות בברלין בין שתי מלחמות העולם; האוסף המרשים ב"המבורגר באנהוף", תחנת רכבת מהמאה ה- 19 שהוסבה למוזיאון לאומנות מודרנית בינלאומית. ברלין היא מרכז מוזיקלי עולמי מוביל. במהלך הסמינר נבקר בארבעה מופעי מוסיקה קלאסית מעולים, בהם ישתתפו כמה מהמוסיקאים הבולטים ביותר הפועלים כיום. ההפקות הן במסגרת "פסטיבל הפסחא" של האופרה הממלכתית של ברלין (Staatsoper Berlin), בניהולו המוסיקלי של דניאל ברנבוים (Barenboim). שתי האופרות בהן נצפה ייערכו באולם האופרה הממלכתית בשדרות "אונטר דר לינדן", שנפתח מחדש רק לאחרונה לאחר שיפוץ מקיף.  הקונצרטים ינוגנו באולם הפילהרמונית הגדול. את הסיור ניפתח ביום חמישי (29.3) בקונצרט נפלא על טהרת יצירותיו של קלוד דביסי. בקונצרט ישתתפו מספר סולנים מעולים, ביניהם הפסנתרנית האגדית מרתה ארחריץ' (Argerich), בניצוחו  של דניאל ברנבוים. בשבת אחר הצהרים (31.3) נבקר ברסיטל לשני פסנתרים, בו ינגנו שניים מגדולי הפסנתרנים של דורנו: דניאל ברנבוים ומרתה ארחריץ'. הרפרטואר יכלול יצירות מאת ואגנר ודביסי, חלקן לפסנתר בארבע ידיים וחלקן לשני פסנתרים.  למחרת (1.4) נצפה בהפקה מסקרנת של האופרה "פלסטאף" של ג'וזפה ורדי (Verdi), האופרה הקומית היחידה של המלחין. בהפקה משתתפת שורה ארוכה של זמרים מהטובים בעולם, בניצוחו של דניאל ברנבוים.  את סיורנו נסיים בהפקה מרתקת לאופרה המונומנטאלית "פרסיפאל" (Parsifal) של ריכרד וגנר, גם היא בניצוחו של דניאל ברנבוים ועם שורת סולנים מעולים.

כתוביות תרגום מוקרנות באנגלית. 

בשעות הבוקר יתקיימו הרצאות הכנה של עומר שומרוני לכל אחד ממופעי הערב. (למופע הראשון ההרצאה תתקיים במפגש הקבוצה בארץ)

 

 

 

יום 1, יום ה', 29.3.18  תל אביב - ברלין - מוזיאון המוסיקה - ברנבוים וארחריץ'

day1נמריא בשעות הבוקר המוקדמות בטיסה ישירה לברלין. לאחר הפסקה  קצרה בטרמינל, נצא למוזיאון המוסיקה הנמצא במתחם הפילהרמונית. המבנה עוצב על ידי הנס שרון Hans Scharoun, שתכנן את כל המתחם. במוזיאון אחת מהתצוגות המגוונות ביותר בגרמניה, ובה אוסף כלים מוזיקליים מרחבי אירופה מהמאה ה- 16 ועד למאה ה- 21. בתערוכה הקבועה מוצגים מעל ל- 800 כלי נגינה (מתוך כ- 3,200 כלי נגינה שבבעלות המוזיאון), ועל רבים מהם ניתן לנגן גם היום. ההדרכה תהיה באנגלית על ידי מדריך של המוזיאון, ובהשתתפות עומר שומרוני.

מכאן נצא להפסקת צהריים באזור מלוננו, ולאחריה נקבל את החדרים להתארגנות ומנוחה.

בערב נצא לאולם ה"פילהרמוני" היפהפה של ברלין, לקונצרט של תזמורת האופרה הממלכתית ברלין בניצוחו של דניאל ברנבוים. הקונצרט יציג שתי יצירות יפהפיות, שכמעט ואינן מבוצעות, של המלחין הצרפתי קלוד דביסי (Debussy). הראשונה היא ה"פנטזיה" לפסנתר ותזמורת, שלביצועה תצטרף לתזמורת הפסנתרנית הארגנטינית האגדית מרתה ארחריץ'. השנייה היא מחזה המסתורין הנפלא "המארטיר מסן סבסטיאן", שלביצועו יצטרפו לתזמורת שלוש זמרות סולניות, מקהלה וקריינית. את תפקיד הקריינית תמלא השחקנית מאריה פורטוונגלר, נכדתו החורגת של המנצח הנודע וילהלם פורטוונגלר.

ההרצאה של עומר שומרוני לקראת קונצרט זה תתקיים במפגש הקבוצה בארץ.

תחילת המופע בשעה 20:00. אורך משוער שעתיים וחצי, כולל הפסקה אחת.

 

 

 

יום 2, יום ו', 30.3.18 המוזיאון הישן - מוזיאון הבודה - הארמון החדש- ליל הסדר

day2לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור מודרך עם רן שהם במוזיאון הישן, האלטסמוזיאום AltesMuseum, בו נלמד על האוסף העתיק והמרשים של פיסול וחפצי אמנות מן העידן הקלאסי, יוון, רומא והאטרוסקים, אשר מוצגים בבניין החשוב של האדריכל קארל פרידריך שינקל. בהמשך נבקר במוזיאון בודה הסמוך בו נראה חלק מאוסף האומנות של הרנסנאס האיטלקי כאנדראה מנטניה, אנדראס שולטר, דלה רוביה ועוד. בכיכר שמול המוזיאון הישן  וקתדרלת ברלין (Berliner Dom) נראה את התקדמות העבודה על בניין הארמון, השטאט-שלוס(Stadtschloss) , ונדון בנושא התפתחותה, שחזורה ובנייתה מחדש של העיר ברלין.

בערב נחגוג בצוותא את ליל הסדר במסעדה הממוקמת בבית המלון.

 

 

 

יום 3, יום שבת, 31.3.18 מוזיאון ההמבורגר בנהוף ורסיטל ברנבוים וארחריץ'

day3לאחר ארוחת הבוקר נאזין להרצאה של עומר שומרוני לקראת הקונצרט בו נבקר בערב. לאחר ההרצאה  נצא למוזיאון ההמבורגר בנהוף Hamburger Bahnhof, הנמצא בבניין ניאו-רנסאנסי שהיה תחנת רכבת, והפך לאחד המוזיאונים הטובים בעולם לאמנות בת זמננו. המוזיאון קורא לעצמו "מוזיאון ההווה", ובו נראה את האוסף המרתק של האומנות העכשווית הכולל עבודות של יוזף בויס, אנדי וורהול, רוברט ראושנברג, גרהרדט ריכטר ועוד.

לאחר מנוחה קצרה נצא שוב לאולם ה"פילהרמוני" של ברלין, בו נבקר בשעה 16:00 ברסיטל מסקרן לשני פסנתרים. ברסיטל ישתתפו שניים מגדולי הפסנתרנים בדורנו: דניאל ברנבוים ומרתה ארחריץ'. השניים הם ילידי ארגנטינה, ומופיעים יחדיו כדואו פסנתרנים בשנים האחרונות ברחבי אירופה.

הרסיטל יתחיל עם הפתיחה לאופרה "ההולנדי המעופף" מאת וגנר, בגרסה לשני פסנתרים מאת קלוד דביסי. אחריה יבוצעו מבחר יצירות מאת קלוד דביסי עצמו: "שישה אפיגרפים עתיקים" לפסנתר בארבע ידיים, "בשחור ולבן" לשני פסנתרים, "ארמון לינדראחה" (Lindaraja) לשני פסנתרים, "פרלוד לאחר הצהרים של הפאון" (בגרסה של המלחין לפסנתר בארבע ידיים), והפואמה המפורסמת "הים" בגרסה לשני פסנתרים.

תחילת המופע בשעה 16:00. אורך משוער שעתיים ורבע, כולל הפסקה אחת.

 

 

 

יום 4, יום א', 1.4.18  אוסף שארף גרטנברג - פלסטאף (ורדי)

day4בבוקר נאזין להרצאה של עומר שומרוני לקראת הקונצרט בו נבקר בערב, ולאחריה נצא לסיור באוסף  שארף גרטנברג Scharf Gerstenberg המכיל אוסף מרתק של אמנות סימבוליסטית מתחיל המאה העשרים וגם כמה דוגמאות של סימבוליזם מוקדם כמו גויה ופירנאזי. נראה כיצד האומנות הסימבוליסטית התגלגלה לאמנות הסוריאליסטית של אמצע המאה העשרים.

לאחר הפסקת הצהרים נצא לבית האופרה "אונטר דן לינדן". כאן נבקר בהפקה של האופרה "פלסטאף" (Falstaff) מאת ג'וזפה ורדי. זוהי האופרה הקומית היחידה של ורדי, שחוברה על בסיס הקומדיה "נשות ווינדזור העליזות" של שייקספיר.

על האופרה ינצח דניאל ברנבוים, ותחת שרביטו תופיע סוללת זמרים-סולנים גדולי עולם: מיכאל פולה (Volle) בתפקיד פאלסטף, סימון פיאצולה בתפקיד פורד, מאריה אגרסטה (Agresta) בתפקיד אשתו אליס פורד, נאדין סיירה בתפקיד נאנטה, דניאלה ברצלונה כגברת קוויקלי ורבים וטובים אחרים.

תחילת המופע בשעה 17:00.

אורך משוער 3 שעות. ההופעה בשפה האיטלקית בליווי כתוביות תרגום באנגלית ובגרמנית.

 

יום 5, יום ב', 2.4.18  ברלינישה גלרי - האופרה פרסיפל (וגנר)

day5בתום ארוחת הבוקר נתכנס להרצאה של עומר שומרוני לקראת הקונצרט בו נבקר בערב. לאחר  ההרצאה נבקר במוזיאון "ברלינישה גלרי" Berlinische Galerie המוקדש לאמנות הגרמנית ברלינאית במאה העשרים. נראה עבודות מאת אוטו דיקס, אנה הוך, מקס בקמן, מקס ליברמן ועוד. נלמד כיצד האמנות בברלין משקפת את השינויים שחלו בעיר מתחילת המאה העשרים ועד איחוד העיר בשנות התשעים של המאה העשרים.

לאחר מנוחת הצהרים נצא שוב אל משכנה של האופרה הממלכתית של ברלין בשדרות "אונטר דן לינדן". הפעם נצפה באופרה המונומנטלית "פרסיפל" של ריכרד וגנר, בניצוחו של דניאל ברנבוים. בהפקה ישתתפו כמה מגדולי זמרי וגנר הפועלים כיום, ביניהם רנה פאפה  (Pape) בתפקיד גורנמנץ, אנדראס שאגר בתפקיד פרסיפל, נינה שטמה (Stemme) בתפקיד קונדרי, פאלק שטרוקמן בתפקיד קלינגזור, ואחרים.

תחילת המופע בשעה 16:00. אורך משוער 5 וחצי שעות כולל שתי הפסקות.

אורך האופרה נטו כ- 4:30 שעות. ההופעה בשפה הגרמנית בליווי כתוביות תרגום באנגלית ובגרמנית.

 

 

 

יום 6, יום ה', 3.4.18  ברלין - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר של יומנו האחרון בסמינר המטייל, נצא אל שדה התעופה לקראת טיסתנו חזרה לארץ.

 

לפני תכנית זאת מתקיים פסטיבל באדן באדן, כך שאפשר לשלב גם את שני הפסטיבלים.

 

המופעים

29.3 - תזמורת האופרה הממלכתית ברלין בניצוחו של דניאל ברנבוים

קטגוריה

מחיר

מספר

כרטיסים

A

145€

15

B

125€

15

31.3 - דניאל ברנבוים ומרתה ארחריץ'

קטגוריה

מחיר

מספר

כרטיסים

A

145€

15

B

125€

15

1.4 - "פלסטאף" (Falstaff) מאת ג'וזפה ורדי

קטגוריה

מחיר

מספר כרטיסים

A

315€

10

B

260€

10

C

195€

10

2.4 - "פרסיפל"

מאת ריכרד וגנר

קטגוריה

מחיר

מספר

כרטיסים

A

315€

10

B

260€

10

C

195€

10

 

הערות

  1. בטבלאות לעיל מופיעות כמויות הכרטיסים השמורים לנו כרגע, לכל קטגוריה, בכל אירוע
  2. בחירת הקטגוריות בשיטת "כל הקודם זוכה" המקדימים להירשם - יזכו במקומות הטובים ביותר!
  3. קטגוריות הכרטיסים כפופות לזמינות בעת ההרשמה
  4. באופרות יוקרנו כתוביות באנגלית
  5. המופעים הינם במסגרת תכנית המינויים, ולכן הכרטיסים שמורים לנו עד 29.12.2017. אשר על כן, מומלץ להקדים ככל האפשר את הרישום וההזמנה.
  6. לאחר הזמנת הכרטיסים, לא ניתן לבטלם או לשנותם



מפת האולמות

2 הקונצרטים יתקיימו בבית הפילהרמונית של ברלין

 

2 מופעי האופרה יתקיימו בבית האופרה StsstsOper

תנאים ומחירים

עלות החוויה:

1790 אירו לאדם בחדר זוגי בקבוצה של מעל 25 מטיילים
1890 אירו לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 15-24 מטיילים

הטבה מיוחדת לנרשמים עד 31.12.17: 75 אירו הנחה לנוסע+10 תשלומים+V.I.P בנתב"ג!
הנחה לנרשמים בין 1-11.01.18: 30 אירו הנחה לנוסע.

למטייל מתמיד: הנחה בסך 25 אירו עבור הטיול הראשון, ועוד 10 אירו לכל טיול נוסף מאז.
מטייל מתמיד עם "קשרי תרבות תבל" הוא מי שנסע אתנו לחו"ל אחרי 1.01.15.

 

המחיר כולל:

  • טיסה: טיסות ישירות לברלין
  • לינה: מלון Maritim proArte ברלין, ברמת 4 כוכבים במרכז ברלין (רחוב הקניות פרידריכשטראסה)
  • כלכלה: ארוחות בוקר מלאות, למעט היום הראשון
  • הדרכה: שני מדריכים מסגל ההדרכה של "קשרי תרבות תבל" ומלווה אדמיניסטרטיבי
  • תחבורה: על פי המפורט בתוכנית
  • ארוחת ליל הסדר
  • מפגש הכנה מקיף בארץ, כולל הרצאת מבוא
  • הרצאות הכנה למופעים המוסיקליים
  • מערכת שמע קבוצתית הכוללת אוזניות אישיות
  • דמי כניסה למוזיאונים
  • תשר לנותני השירותים המקומיים בלבד

*לנרשמים עד 15.12.17: 75 אירו הנחה, 10 תשלומים ללא ריבית והצמדה, ליווי v.i.p בבדיקות הביטחון, בצ'ק אין, ובביקורת הדרכונים.

 

המחיר אינו כולל:

  • תוספת למטייל בחדר ליחיד: 295 אירו
  • מיסי נמל, דלק וביטחון: כפי שיקבע בסמוך ליציאה (נכון ל- 26.11.17: כ- 86 דולר)
  • הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, שתייה, טלפון, בידור וכו').
  • כניסות למופעים בערבים
  •  ארוחות שאינן מפורטות בתכנית
  • כל הוצאה, מס ו/או היטל שאינם כלולים ומפורטים  במחיר הכולל של הטיול.
  •  שינויים בתעריפי הטיסות, שירותי הקרקע ומיסי הנמל, הדלק והביטחון, החל מ- 26.11.17
  • תשר למדריכת הטיול
  • ביטוח בריאות ומטען (חובה!!!)
  • מומלץ להוסיף לביטוח גם הטסה רפואית, איתור וחילוץ. יש לוודא את הכסוי במקרה של ביטול.החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם למטייל ו/או לחפציו במהלך הטיול.

 

פרטי טיסות:

 

flight

גלרית תמונות

Berlin4
Berlin5
Berlin6
Berlin7
Berlin8
Berlin9
Berlin10
Berlin17
Berlin11
Berlin12
Berlin13
Berlin14
Berlin15
Berlin16
Berlin18
Berlin19
Berlin1
Berlin2
Berlin3

טופס הרשמה לטיול

לחץ כאן להורדת מפרט הטיול וטופס הרשמה

 

email call waze waze