לוח טיולים שנתי   לשיחה עם יועצת טיולים: 073-3742283

לשיחה עם יועצת טיולים:

073-3742283

 

לוח טיולים שנתי

 

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

פסטיבל הפסחא בבאדן באדן

  • יציאה בתאריכים: להלן תוכנית הטיול כפי שהתבצעה באפריל 2018. מועד חדש ומחירים יפורסמו בהמשך. אנא השאירו פרטיכם על מנת לקבל עדכונים שוטפים.
  • משך הטיול: 5 ימים

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

פסטיבל הפסחא בבאדן באדן

  • יציאה בתאריכים: להלן תוכנית הטיול כפי שהתבצעה באפריל 2018. מועד חדש ומחירים יפורסמו בהמשך. אנא השאירו פרטיכם על מנת לקבל עדכונים שוטפים.
  • משך הטיול: 5 ימים

מסלול הטיול

 

בהדרכת מומחים למוסיקה ולאזור:

GothelfNuritנורית גוטהלף - מומחית לגרמניה, לתולדות האמנות ולארכיטקטורה. לשעבר שליחת משרד החינוך לגרמניה ונספחת התרבות בשגרירות ישראל בבון.

 

 

 

ShifmanYossiיוסי שיפמן - מרצה על מוסיקה לרבות אופרה, מרצה בתכניות קדם קונצרט עם תזמורות שונות בישראל. מבקר המוסיקה של קול ישראל, יועץ מוסיקה ומנהל אמנותי לפסטיבלי מוסיקה, עורך תכניות קונצרטים, ניהל את קרן התרבות אמריקה ישראל.

 

 

 

באדן באדן (Baden Baden) - עיירת מרפא ציורית במדינת באדן וירטמברג (Baden-Württemberg) שבדרום מערב גרמניה, הנמצאת בקצה הצפון מערבי של "היער השחור", על גדות נהר אוס (Oos). העיירה קיימת למעלה מ- 2100 שנה וידועה במעיינותיה החמים, אותם ניצלו עוד הרומאים להקמת מרחצאות. שמה הכפול ניתן לה בשנת 1931 על מנת לציין כי מדובר בעיר באדן שבמדינת באדן.

פסטיבל הפסחא בבאדן באדן מתארח זו השנה השישית באולם  הפסטשפילהאוס (Festspielhaus), בית האופרה הגדול ביותר שבגרמניה. בית האופרה, שנבנה בידי האדריכל הווינאי הנודע ווילהלם הולצבאואר  Holzbauer) (Wilhelm, הופך בימי חג הפסחא בחודשי האביב למקום משכנה הקבוע של התזמורת הפילהרמונית הברלינאית והפסטיבל מכונה "פסטיבל הפסחא". זוהי הזדמנות נדירה לשמוע את אחת התזמורות הטובות בעולם בניצוחו של מנהלה המוסיקלי הנודע סר סיימון ראטל (Sir Simon Rattle). מדי יום, תופיע התזמורת עם רפרטואר מגוון, בהשתתפות אמנים מהשורה הראשונה, בהם הפסנתרן כריסטיאן צימרמן (Krystian Zimerman), הזמרת אלינה גראנצ'ה (Elina Garanca) בתכנית שירים וכן נבחרת זמרים מעולים בהפקה קונצרטית של אחת האופרות הנודעות. בביקורנו בבאדן באדן נשלב רוח ונפש עם גוף.

 

בחרנו עבורך ארבעה אירועים מתכנית הפסטיבל:

  • סערות צלילים של סוף המאה התשע-עשרה ותחילת המאה העשרים בארבע יצירות שכל אחת מהן היא תמרור דרכים בין הרומנטי המאופק לעממי והסוחף; עם זמרת המצו סופרן אלינה גראנצ'ה המופלאה והפילהרמונית הברלינאית, חגיגת צליל בהובלתו של סר סיימון ראטל.
  • בתנועה מתמדת, מן האיפוק הצנוע בשירי שוברט ועד לתזמורת 150 הכלים בפואמה הסימפונית האחרונה של ריכרד שטראוס. ג'רלד פינלי מככב בשוברט והמנצח דניאל הרדינג מגדולי הפרשנים של מאהלר עושה כבוד לבן התקופה ריכרד שטראוס.
  • מן הפילוסופיה אל המחול - "ארבעה אנשים נכנסים לבר" זוהי תמצית הסימפוניה של ברנשטיין. איש מחפש את רעהו וכולם ביחד את אלוהים. הפסנתר בנגינת צימרמן הוא הגיבור. משם לוקחים אותנו ראטל והתזמורת אל השביעית של בטהובן - סימפוניה רוקדת מן הצליל הראשון ועד לאחרון. 
  • העולם הבא, עולם שכולו טוב, שִימש תמיד מקור השראה ליצירות מופלאות מימי הבארוק ועד ימינו. בקונצרט שתי יצירות פרידה: "אקטוס טרגיקוס", הקנטטה הראשונה שבאך הצעיר חיבר. יצירה שזכתה למאות ביצועים ולעיבודים לכלים שונים וליצירות בלט. משלימה אותה קנטטה של בן דורו טלמן, המלווה גם היא את ההולך לעולם הבא. ביניהן רביעייה של טלמן הכתובה בצבעים אחרים.

 

בבקרים נסייר באתרים באזור ושלוש פעמים נבלה בבית האופרה הנפלא של באדן באדן (ובנוסף ניהנה מקונצרט צהריים בכנסייה), בחגיגה של מוסיקה ואופרה ממיטב הקלאסיקה. בין לבין נוכל לנוח וליהנות מהעיירה, מהאזור ומהפינוקים שיש למלוננו הנהדר להציע.

מלון רדיסון בלו Radisson Blu, או בשמו המלא Radisson Blu Badischer Hof Hotel, הינו מלון ספא אשר שוכן בפארק פרטי במרכזה של באדן באדן ובו גנים יפים ומזרקות.

בקרבת המלון נמצא אתר הספא קורהאוס (Kurhaus) ובית האופרה הפסטשפילהאוס (Festspielhaus), בו יערכו כל המופעים בהם נצפה. המלון הינו מלון מובחר ברמת 4* המעוצב בסגנון מודרני קלאסי, והוא ממוקם בקרבת המדרחוב השוקק של באדן באדן, בית הקזינו ההיסטורי והגנים הגדולים המכילים מזרקות. מרכז הבריאות של המלון מכיל בריכות תרמיות (מקורה וחיצונית) המקבלות את מימיהן מהמעיין התרמי של האזור, המהווה את גולת הכותרת שלו. ספא המלון כולל סאונה וחדר כושר. ניתן להזמין במקום מגוון רחב של עיסויים וטיפולי יופי, בתוספת תשלום. בחדרי האירוח המרווחים, המרוהטים בסגנון קלאסי, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי (WI FI), טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר, כספת אלקטרונית, אמצעים להכנת תה/קפה ומייבש שיער.

אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת של מראות וצלילים!

 

 

 

יום 1, יום א', 25.03.17 ת"א - באדן באדן - אלינה גראנצ'ה שרה מוריס ראוול

day1נצא בשעת בוקר מוקדמת, בטיסה סדירה מתל אביב לפרנקפורט (Frankfurt am Main). לאחר קבלת המזוודות ניסע לבאדן באדן (Baden Baden), בה נלון במהלך שהותנו בפסטיבל. נגיע למלוננו למנוחה והתארגנות לקראת מופע הערב. בשעות הערב המוקדמות נצא להיכרות ראשונה עם בית האופרה הפסטשפילהאוס (Festspielhaus), שהינו בית האופרה והקונצרטים הגדול ביותר בגרמניה, המכיל 2500 מקומות. נצפה בקונצרט שמוקדש כולו לתקופת המעבר מן הרומנטיקה של שלהי המאה ה- 19 ועד לפרץ הרגשות של המאה ה- 20. חתן פרס וולף לשנת 2012, המנצח הבריטי סר סיימון ראטל (Sir Simon Rattle), מנהלה של הפילהרמונית הברלינאית, יוביל את התזמורת בסערות הצליל שתפתחנה ב"דון ז'ואן", היצירה הסוחפת של ריכרד שטראוס ותסתיימנה בסיפורו של הליצן פטרושקה, גיבור הבלט של סטרווינסקי. אלינה גראנצ'ה המעולה תשיר את שתי היצירות המרכזיות: שחרזאדה של ראוול, נגיעות מן המזרח במוסיקה המערבית, ושירים מוקדמים של ברג, מלודיות ענוגות וצליל תזמורתי עשיר ומרתק.

תחילת המופע בשעה 18:00, משך המופע שעתיים (עם הפסקה אחת).

 

 

 

 

יום 2, יום ב', 26.03.17 מוזיאון פברג'ה - שוברט ושטראוס

day2לאחר ארוחת הבוקר נתכנס להרצאה של יוסי שיפמן לקראת קונצרט הערב. לאחר ההרצאה נצא לביקור, עם נורית גוטהלף, במוזיאון פברג'ה Museum) .(Fabergé המוזיאון נפתח בבאדן באדן בשנת 2009 ומוקדש לעבודותיו של קארל פברג'ה (Carl Fabergé), שהיה צורף החצר של הצאר הרוסי. באוסף הייחודי של המוזיאון מעל 700 מוצגים, המציגים את כל ספקטרום עבודתו של פברג'ה. חלק נכבד תופסות ביצי הפסחא שעשה עבור משפחת הצאר הרוסי, אך גם תכשיטים, קופסאות טבק מיוחדות, מוצגים אקסטרווגנטיים לשימוש יום יומי ומיניאטורות של חיות מאבני חן. בנוסף מוצגות במקום גם עבודות של צורפים מפורסמים, בני תקופתו של פברג'ה. באוסף גם מסמכים ותמונות רבים, המספרים את סיפור חייו של האומן-צורף המפורסם.

בערב נצא לקונצרט שבחלקו הראשון פתיחה וארבעה שירים מתוזמרים של שוברט, התשובה הרומנטית לאיפוק הקלאסי, עם זמר הבריטון הנפלא ג'ראלד פינלי. לאחר ההפסקה נשמע את הסימפוניה האלפינית, יצירה חד פעמית הכוללת תזמורת ענקית של כ- 150 כלי נגינה ובהם כלים שמשמשים רק ביצירה זו. הסימפוניה מתארת ברצף של יותר מעשרים קטעים, יממה אחת באלפים מלילה עד הלילה הבא. חוויה מיוחדת במינה עליה ינצח דניאל הרדינג, מנהלה של תזמורת פריס, שניצח על הפילהרמונית ברלין כשהיה בן 21 ומאז מרבה לשוב אליה.

תחילת המופע בשעה 18:00, משך המופע שעתיים (עם הפסקה אחת).

 

 

 

יום 3, יום ג', 27.03.17 ארמון פבוריט - ברנשטיין ובטהובן

day3לאחר ארוחת הבוקר נתכנס להרצאה של יוסי שיפמן לקראת קונצרט הערב. עם תום ההרצאה נצא לביקור עם נורית גוטהלף בארמון פבוריט .(Schloss Favorite) הארמון (המכונה "ארמון הפורצלן"), הינו הארמון הישן והשמור ביותר שנותר על כנו ללא שינוי בגרמניה. עיצוב הפנים שלו, האוספים שהשתמרו בו והמיקום האידיאלי הטובל בגן בארוקי, מהווים יצירת אמנות כוללנית (Gesamtkunstwerk) מיוחדת במינה אפילו בקנה מידה אירופאי. הארמון הקסום נבנה בשנים 1727-1710 כארמון ציד ושעשועים על ידי הרוזנת סיביליה אוגוסטה מבאדן באדן ורדשטט. בכל חדרי הארמון השתמשו בכל טכניקות עבודת היד האופייניות לתחילת המאה ה- 18 בצורה בזבזנית ביותר. רצפות משיש מלאכותי, קירות עם אריחי פאינס, תקרות עם ציורי פרסקו, עיטורי סטוקו ורהיטים ייחודיים. בארמון מצוי ה"קבינט הפלורנטיני", שמדהים בשלמות עבודות האמנות שבו: 758 תמונות העשויות משיש צבעוני, גרניט ואבני חן, מעטרות את קירותיו. כאן נמצא גם אוסף חרסינה וזכוכית שנשמר בשלמותו, וכבר בתקופתו נחשב לאוסף חרסינת מייסן המוקדמת הגדול ביותר בעולם, ומכאן גם כינויו של הארמון. לצד אוסף זה, מצויים גם אוספים מאסיה וחפצי חן אחרים. בצהריים נחזור למנוחה במלון, ובערב נשוב לבית האופרה לצפות ולהאזין לקונצרט בניצוחו של סיימון ראטל, מנהלה של הפילהרמונית הברלינאית, המצטרף לחגיגות ה- 100 ללנארד ברנשטיין בנגינת הסימפוניה השנייה שלו "עידן החרדה" בתפקיד סולני, גדול לפסנתר שאותו ינגן כריסטיאן צימרמן, הפסנתרן הפולני הדגול. הסימפוניה, יצירה של אווירה של אחרי המלחמה, זיכתה את מחברה ב"פרס פוליצר" בשנת 1948. לאחר ההפסקה, נשמע את הסימפוניה השביעית, יצירה מעולה, משחררת מתחים, סוחפת עד כדי הרקדה - סיכום שאין טוב ממנו לשלושה ימים מרתקים עם הפילהרמונית הברלינאית.

תחילת המופע בשעה 18:00, משך המופע שעתיים (עם הפסקה אחת).

 

 

 

יום 4, יום ד', 28.03.17 מוזיאון בורדה - באך וטלמן

גשט4לאחר ארוחת הבוקר נתכנס להרצאה של יוסי שיפמן לקראת מופע הצהריים. לאחר ההרצאה נצא לביקור, עם נורית גוטהולף, במוזיאון בורדה .(Museum Frieder Burda) את המוזיאון הקים לפני כ- 10 שנים פרידר בורדה Burda) (Frieder, אחד מבני משפחת בורדה המפורסמת, על מנת שיכיל את האוסף האישי הגדול שלו, שנאסף במשך 40 שנה. המוזיאון תוכנן על ידי האדריכל ריצ'ארד מאייר (Richard Meier). נבקר בתערוכה America! America! How real is real, בה יוצגו עבודות של אמנים אמריקאים מהאקספרסיוניזם, המשך בפופ ארט ועד לאמנות האמריקאית הצעירה היום. הפוקוס בתערוכה מופנה לאמנות החל מ- 1960, אשר לעיתים מביעה אירוניה ולעיתים ביקורת, אך היא צבעונית מאד ומשקפת את ההווה. נקודת המוצא הם האמנים אנדי וורהול, רוי ליטנשטיין, טום ווסלמן, וויליאם קופליי ואלכס כץ שאמנותם מופיעה בעיתונים, פרסומת קומיקס וכו'. לידם מוצגים אמנים עכשוויים כמו ג'ני הולצר, שרה מוריס, אריק פישל, רוברט לונגו, ג'ף קונס, ג'ף וול, סינדי שרמן וונסה בנקרופט המבטאים בטכניקות שונות את המציאות כפי שהיא נראית בעיניהם. בהמשך נאזין לקונצרט צהריים בכנסיית סנט ברנהארדס (Bernhardus Kirche), שבו נתענג על חווית המוסיקה המוקדמת עם שניים מענקי התקופה יוהן סבסטיאן באך וגיאורג פיליפ טלמן. זמרים ואנסמבל קונצ'רטו מלאנטה יבצעו את "אקטוס טרגיקוס", יצירה מוקדמת מן היפות והמרשימות של באך המפליאה לתאר את קסמי העולם הבא, וכמוה עושה הקנטטה "לך דניאל" של טלמן. את טעם גן העדן ישלימו צלילי רביעייה של טלמן.

תחילת המופע בשעה 14:00, משך המופע שעה.

 

 

 

יום 5, יום ה', 29.03.17 מנוחה ומרחצאות

day5את הבוקר של יומנו האחרון נקדיש מעט לגוף. לאחר ארוחת הבוקר נוכל לצאת לטבול באחד מבתי המרחצאות הרבים שבבאדן באדן ובמלון, או לטייל להנאתנו בשדרת ליכטנטאלר (Lichtentaler Allee), השדרה היפה המשתרעת לאורך הגדה המערבית של נהר אוס. בשדרה ניתן לראות סוגים שונים של צמחים ועצים ויש בה גם גן ורדים יפה. בשעות הצהריים נשוב למלוננו ונצא בדרכנו לשדה התעופה של פרנקפורט לקראת טיסתנו ארצה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תנאים ומחירים

 

המחיר:

1695 אירו לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 25 מטיילים ומעלה
1795 אירו לאדם בחדר זוגי בקבוצה של עד 24 מטיילים

הטבה מיוחדת לנרשמים עד 16.11.17: 75 אירו הנחה לנוסע+6 תשלומים+V.I.P בנתב"ג!
הנחה לנרשמים בין 17-30.11.17: 30 אירו הנחה לנוסע.

למטייל מתמיד: הנחה בסך 25 דולר עבור הטיול הראשון, ועוד 10 דולר לכל טיול נוסף מאז.
מטייל מתמיד עם "קשרי תרבות תבל" הוא מי שנסע אתנו לחו"ל אחרי 1.01.15.

 

המחיר כולל:

  • טיסה: טיסות סדירות בחברת לופטהנזה.
  • לינה: בית מלון ברמת 4*
  • כלכלה: ארוחות בוקר למעט היום הראשון, וארוחת ערב אחת
  • הדרכה: שני מדריכים מצוות ההדרכה של קשרי תרבות תבל, ומלווה ארגוני
  • תחבורה: תחבורה לפי התכנית
  • מפגש הכנה בארץ
  • מערכת שמע קבוצתית הכוללת אוזניות אישיות
  • דמי כניסה לאתרים ולפעילויות
  • תשר לנותני השירותים המקומיים

*לנרשמים עד 16.11.17: 75 אירו הנחה, 6 תשלומים ללא ריבית והצמדה, ליווי v.i.p בבדיקות הביטחון, בצ'ק אין, ובביקורת הדרכונים.

 

המחיר אינו כולל:

  • תוספת למטייל בחדר ליחיד: 145 אירו
  • מיסי נמל, דלק וביטחון: 125 דולר (נכון ל- 17.11.17)
  • הוצאות בעלות אופי אישי (שינוי ממועד הטיסה הקבוצתי, כביסה, שתייה, טלפון, בידור וכו').
  •  ארוחות שאינן מפורטות בתכנית
  • כניסות למופעים
  • כל הוצאה, מס ו/או היטל שאינם כלולים ומפורטים  במחיר הכולל של הטיול.
  • שינויים בתעריפי הטיסות, שירותי הקרקע ומיסי הנמל, הדלק והביטחון, החל מ- 17.11.17.
  • תשר למדריכת הטיול
  • ביטוח בריאות ומטען (חובה!!!)
  • מומלץ להוסיף לביטוח גם הטסה רפואית, איתור וחילוץ. יש לוודא את הכסוי במקרה של ביטול.החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם למטייל ו/או לחפציו במהלך הטיול.

 

 פרטי טיסה:

flight

 

 

גלרית תמונות


Baden1
Baden2
Baden3
Baden4
Baden5
Baden6
Baden7
Baden8
Baden9
Baden10
Baden11
Baden12
Baden13

טופס הרשמה לטיול

לחץ כאן להורדת מפרט הטיול וטופס הרשמה

 

email call waze waze