לוח טיולים שנתי   לשיחה עם יועצת טיולים: 073-3742283

לשיחה עם יועצת טיולים:

073-3742283

 

לוח טיולים שנתי

 

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

יעד: סמינר שט על נהר הסיין

  • יציאה בתאריכים: 03-09.06.18
  • משך הטיול: 7 ימים

הטיול הסתיים. בהמשך יפורסם מועד חדש. התקשרו או השאירו פרטים כאן להיכנס לרשימת המתעניינים לטיול, ללא התחייבות.
תוכלו גם ללחוץ כאן ולעבור לרשימת הטיולים הקרובים.

יעד: סמינר שט על נהר הסיין

  • יציאה בתאריכים: 03-09.06.18
  • משך הטיול: 7 ימים

מסלול הטיול

 

בהדרכת:

yaelיעל הרמלין - ילידת צרפת, התחנכה וגדלה בצרפת וספגה את תרבותה, מדריכת טיולים מוסמכת, בעלת תואר אקדמאי בכלכלה וניהול, עם התמקדות בניהול בינלאומי ובתרבויות. חקרה את נושא הגיבורים הלאומיים של צרפת בכלל, ואת תופעת ז'אן ד'ארק בפרט.

 

 

 

 

 

 

Arnonארנון שדה - מדריך מנוסה המתמחה בצרפת ואיטליה. דובר אנגלית, צרפתית ואיטלקית. בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם ניסיון רב-תחומי עשיר. לארנון היכולת והכישרון לחשוף את המטיילים למגוון רחב של היבטים (היסטוריה, תרבות, אמנות, גסטרונומיה, אקטואליה ועוד).

 

 

 

 

 

 

Ranרן שהם - אדריכל פעיל ומדריך טיולים דובר עברית, אנגלית וצרפתית. מרצה להיסטוריה של האדריכלות ולתולדות התרבות והאמנות.

 

 

 

 

 

 

 

ארגון הסמינר השט וניהולו, יתבצע בלעדית ע"י צוות קשרי תרבות תבל (מיקי ואודי בן זאב)

להגשמת החלום ולרישום לטיול הורד את טופס ההרשמה

 

בשייט זה, על נהר הסיין, השני באורכו בצרפת והמתפתל כנחש, נגלה את חבל נורמנדי, המשתרע מצפון לעיר הבירה פריס עד לאוקיינוס האטלנטי ולתעלת למאנש. שייט זה מתחיל מהונפלר ומסתיים בפריס, עיר האורות, הנחשבת לעיר הרומנטית בעולם - ולא בכדי.זהו מסע המשלב חופשת שייט חלומית וייחודית עם סיורים יבשתיים בטיולי חוף. מסע המאפשר לחוות מגוון של נופים, ערים, אנשים ותרבויות בתנאים המהנים והמפנקים ביותר. הטיול כולל תוכנית סיורים מידי יום לאורך המסלול והרצאות מעניינות על הספינה, המשמשת כמלון 5 כוכבים צמוד ומפנק. בשייט הזה נגלה היבטים שונים של נתיבי המים הצרפתיים החשובים, ואת החשיבות ההיסטורית של הנהר המרתק, הסיין. השייט יוביל אותנו לעולם של תעלות ציוריות, סמטאות מימי הביניים וטירות מדהימות.

* במידה והמטוס לא יחובר לשרוול, לא יהיה ליווי בטיסת חזור.

סמינר שט: חוויה שלא תרצו להפסיקה
השייט שלנו הינו חבילה שלמה, מאורגנת היטב, הכוללת הכל: העברות משדה התעופה לספינה וחזרה, לינות, ארוחות, סיורי חוף, הרצאות מעשירות על הספינה, מופעי בידור ומכלול של שירותים והנאות, עליהם מופקד צוות חברת השייט. גם המחיר שאנו מציעים כולל, למעשה, הכל!* טיסות, העברות, סיורי חוף, מיסי הספינה, טיפים לכל נותני השירותים המקומיים (כולל צוות הספינה, שבכל מקום אחר יש לשלמם בנפרד) ולמדריך הישראלי. את הארנק תוכלו להשאיר הפעם בבית... (*ביום האחרון ארוחת בוקר בלבד).

סיורים, הרצאות, מופעים
השייט כולל תכנית מגוונת של סיורי חוף מודרכים בעברית בערים העתיקות, באתרים ההיסטוריים, בכפרים ציוריים, בקתדרלות, במוזיאונים ובתצפיות נופיות. את המידע תקבלו כאמור ממדריך הטיול הישראלי שיתלווה לכל קבוצה, ויעמיק את ההיכרות שלכם עם התרבות והאתרים במקומות בהם נבקר. בנוסף נציע במהלך השייט הרצאות של צוות ההדרכה.

הספינה: מלון פאר צף
ספינות שייט הנהרות נבנו כדי לפנק. רוב הספינות על הסיין הינן ברמה של 4 כוכבים, הספינה שלנו חדשה וברמה של 5 כוכבים והיא למעשה בית מלון משובח על המים. בספינה יקיפו אתכם פאר ונוחות, החל בטרקלין עם חלונות פנורמיים וכורסאות נוחות, עבור דרך חדרים מאובזרים עד לפרט האחרון וכלה בארוחות מעולות. כל החדרים בספינה חיצוניים, פונים אל נופי הנהר ומשתווים ברמתם לחדר במלון מהודר, הכולל מיזוג אוויר, חדר שירותים ומקלחת. אתם מוזמנים לעלות לספינה, לפרוק את המזוודות שלכם (רק פעם אחת) ולהרגיש בבית.

אמנת השירות וארוחות 5 כוכבים
השירות בספינות עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של התיירות העולמית, החל מעבודת דיילות,
שירות חדרים וכלה בשירותי מנהל השייט. הצוות הידידותי קשוב לצרכיו של הנוסע ויתאמץ לעשות הכל על מנת להפוך את הטיול שלכם לחוויה שאתם מצפים לה.

בנוסף לצוות הספינה והמדריכים, מיקי ואודי בן זאב מ"קשרי תרבות תבל" ינהלו את הטיול ויעמדו לרשותכם לטיפול אישי. הארוחות בספינה מלהיבות לא פחות מהנופים ואתרי הטיול. צוות של שפים, מובילים בתחומם, מציע מדי יום שלוש ארוחות עשירות: מזנון לארוחת בוקר, ארוחות צהריים וערב בהגשה כולל יין. בנוסף, תוכלו ליהנות מהבר המציע משקאות קרים וחמים, קלים וחריפים. כל המשקאות ללא עלות, למעט תפריט מיוחד של משקאות פרמיום.

רישום מוקדם
הטבות מיוחדות לרישום מוקדם: הנחה בסך 75 אירו ועד 10 תשלומים ללא ריבית והצמדה!

 

יום 1, יום א', 3.6.18 תל אביב - פריס - הונפלר
נצא בטיסה של 6:00* בבוקר מנתב"ג לפריס (Paris), עיר האורות. לאחר הנחיתה נתארגן וניסע לכיוון אטרטה (Étretat). נצפה בצוקים הלבנים של חוף אלבסטר (Alabaster) ובאחת מתופעות הטבע הקיימת באזור, "גשרים טבעיים", הנמצאים על קו התפר שבין היבשה למימי האוקיינוס האטלנטי. בשעות אחר הצהריים המאוחרות נגיע לעיירת הנמל הציורית הונפלר (Honfleur), מקום מפגש הסיין עם האוקיינוס האטלנטי. בהגעתנו לנמל יקבל אותנו צוות ספינת הנהר, שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. נהנה מקוקטייל קבלת פנים, ולאחר זמן חופשי למנוחה והתארגנות בחדרים נתכנס לארוחת ערב ובהמשך ניהנה מתוכנית מוסיקלית.
(* קבוצת Cézanne, האדומה, תמריא בשעה 09:00 ולאחר הנחיתה תיסע ישירות לספינה).

יום 2, יום ב', 4.6.18 ארומאנש - הונפלר
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לביקור בכפר ארומאנש (Arromanches). על הגבעה המשקיפה על ארומאנש נמצא מבנה קולנוע עגול המציג בחזיון האורקולי "ארומאנש 360" את סיפור הנחיתה. הפלישה לנורמנדי, שהחלה ב- 6 ביוני 1944 (D-Day) שברה, בסופו של דבר, את הצבא הגרמני באדמת צרפת, והביאה לנסיגתו לשטחי גרמניה ולמפנה במלחמה.
נמשיך אל שדות הקרב בנורמנדי, נבקר בחופי הנחיתה המפורסמים של נורמנדי במלחמת העולם השנייה, ובבית הקברות האמריקני בחוף אומהה (Omaha Beach), אחד מבין חמשת החופים, בהם נחתו כוחות בעלות הברית.
לאחר ארוחת צהריים במסעדה באזור, נחזור להונפלר (Honfleur), עיירה הנחשבת לפנינה של חוף נורמנדי, ולא בכדי שימשה מקור השראה לציירי הזרם האימפרסיוניסטי ומוקד משיכה לתיירים. נטייל בסמטאותיה הציוריות והמרוצפות ובנמלה בן המאה ה- 17. בדרכנו נראה את כנסיית העץ שלה עם מגדל הפעמונים, את הגלריות ובתי הקפה ונתרשם מייחודיותה. בתום סיורנו נשוב לספינה.

יום 3, יום ג', 5.6.18 קודבק-אן-קו - דוקלייר - רואן
בבוקר תעגון הספינה בקודבק-אן-קו (Caudebec-en-Caux), כפר דייגים עתיק שידוע כמקום האחרון ממנו המריא רואלד אמונדסן, חוקר קוטב נורבגי ידוע, למבצע חיפוש אחרי החוקר האיטלקי אומברטו נוביל שעקבותיו אבדו בדרכו חזרה מהקוטב הצפוני. לאחר ארוחת הבוקר נתחיל בנסיעה ב"דרך המנזרים" בנופים הכפריים של נורמנדי. נגיע למנזר ז'ומיאג' (Abbaye De Jumieges) ונבקר בין שרידי האתר שהיה, ועודנו, אחד המנזרים החשובים והמרשימים לאורך נהר הסיין. נחזור לספינה להפסקת הצהריים, במהלכה נשוט לעצירה הבאה שלנו בבירת חבל נורמני - רואן (Rouen), העיר השנייה לאורך הסיין בגודלה ובחשיבותה, לאחר פריס. עם הגעתנו לנמל נצא לסיור היכרות עם העיר, נראה את המונומנט שהוקם בשנת 1979 במקום בו הועלתה על המוקד בכיכר השוק, ונבקר במוזיאון ע"ש ז'אן ד'ארק (Musee-Jeanne-d'Arc). בשעות הערב נחזור לספינה לארוחת הערב.

יום 4, יום ד', 6.6.18 רואן
לאחר ארוחת הבוקר נצא שוב לסיור רגלי ברואן (Rouen), העיר שנבנתה על ידי הגאלים בתקופתו של אוגוסטוס קיסר, והתפרסמה בזכות ז'אן ד'ארק (Jeanne d'Arc), המצביאה הצרפתייה, שהועלתה על המוקד בכיכר העיר בשנת 1431. נצא לסיור רגלי ברובע העתיק ונראה את הגרוס אורלוג (Le Gros Horloge), השעון האסטרונומי העתיק בעולם בן המאה ה- 16. לאחר מכן נבקר בקתדרלת רואן (Cathédrale Notre-Dame de Rouen), קתדרלה גותית יפהפייה, שהמבנה שלה נחשב בעבר לגבוה ביותר בעולם. הקתדרלה התפרסמה בזכות סדרת הציורים של הצייר הצרפתי האימפרסיוניסטי, קלוד מונה (Claude Monet), אשר צייר אותה בזמנים שונים של היממה ובעונות שונות. בקתדרלה היה שמור גם ליבו של מלך אנגליה, ריצ'ארד לב הארי (Richard I of England). נחזור לספינה לארוחת הצהריים והמשך השייט.

יום 5, יום ה', 7.6.18 ג'יברני
הבוקר נצא לביקור בג'יברני (Giverny), מקום מגוריו של הצייר הצרפתי המפורסם קלוד מונה, בן הזרם האימפרסיוניסטי, עד יום מותו בשנת 1926. נבקר בביתו ונטייל בגניו היפים. בתום הסיור נחזור לארוחת הצהריים והמשך ההפלגה אל הנמל האחרון בו תעגון הספינה, פריס.

יום 6, יום ו', 8.6.18 פריס - פנתיאון - בניין האופרה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בן יום שלם באתריה הפחות מוכרים ומתויירים של העיר, המתאימים גם לאלו שביקרו בה כבר בעבר. נצפה בדרך על מגדל אייפל - סמל העיר, שנבנה בשנת 1889, על-פי תכנונו של גוסטב אייפל (Gustave Eiffel), לכבוד היריד העולמי ולציון מאה שנה למהפכה הצרפתית. נבקר בפנתיאון (Pantheon), דוגמה מרשימה לאדריכלות ניאו־קלאסית ויד זיכרון להנצחת גדולי האומה לצד גיבורי המלחמות. במבנה יצירות אמנות לצד קירות הנצחה לגיבורי מלחמות, סופרים, מדינאים וכדומה, ובמרתפו נשמר אפרם של גדולי האומה.
לאחר הפסקה בספינה נמשיך את סיורנו. נבקר בבניין האופרה ההיסטורי של פריס (Palais Garnier), שנבנה בסגנון ניאו-בארוקי ונחשב לאחת מיצירות המופת הארכיטקטוניות של העיר. בית האופרה, או כפי שהוא מכונה ארמון גרנייה, הוא מבנה מרשים שתוכנן על ידי אדריכל צעיר בן 35 שארל גרנייה (Charles Garnier) ונבנה בין השנים 1857-1874. בתום הסיור נחזור לספינה, נתכנס למפגש סיכום קבוצתי עם מדריך הקבוצה ובערב נהנה מארוחת גאלה אחרונה עם רב החובל.

יום 7, יום שבת, 9.6.18 פריס - טירת מלמזון - אובר סור אואז - תל אביב
היום הוא יומנו האחרון של הטיול. נתחיל את היום בארוחת בוקר ואירגון מזוודות. ניפרד מהספינה ונצא לטירת מלמזון (Château de Malmaison) אשר נרכשה על ידי ג'וזפין ב- 1799 והפכה למעונם של ג'וזפין ונפוליאון. לאחר סיור מודרך בארמון נטייל בפארק הקיסרי, נצפה על בית הקיץ ונהנה מגן הוורדים הרומנטי שטופח על ידי ג'וזפין.
נעצור בדרך להפסקת צהריים עצמאית ומנוחה קצרה בקניון (כולל אפשרות לקניות של הרגע האחרון...) ולאחר מכן נמשיך לסיור בעקבות אמנים בעיירה אובר סור אואז (Auvers sur Oise), שהייתה נשוא אהבתם של הציירים האימפרסיוניסטים בני המאה ה- 19, פול סזאן (Paul Cézanne) וינסנט ואן גוך (Vincent van Gogh) ואחרים. ואן גוך התגורר בה מספר שבועות, במהלכם הספיק לצייר כמה עשרות יצירות, לפני ששם קץ לחייו באחד משדותיה.
נבקר במוזיאון האימפרסיוניסטים (Musée des Impressionnismes), המציג את חיי האמנים בסוף המאה ה- 19 ומזמין למסע מרגש בזמן - בין שמרנות לחדשנות. בתום יום עמוס זה נגיע לשדה התעופה לטיסתנו חזרה לישראל.

פעילויות על הספינה במהלך השייט:
הרצאות
יעל הרמלין:
"ז'אן ד'ארק, מיתוס ומציאות".
ארנון שדה:
"פליטים: האם אפריקה כובשת את אירופה? - דילמות מוסריות והבעיות המתהוות".
רן שהם:
"האדריכלות כסמל לאומי - אדריכלות ציבורית בצרפת מימי הביניים ועד היום".

תכנית הערבים
תכנית המופעים בערבים, בניהולה האמנותי של חפציבה זר אביב - אמנית החלילים הבינלאומית, עם זמרת המצו סופרן איריס בריל ונגנים תכלול:

  • "לה פטיט שאנסון" - מהאריות הקלאסיות הצרפתיות ועד לשאנסונים- קונצרט עם זמרת המצו הסופרן איריס בריל
  • "הספיריט של החלילים" - מוסיקת חלילים מסביב לעולם מופע עם אמנית החלילים הבינלאומית חפציבה זר אביב
  • "חלילים שמיימיים בין מים לשמיים" - ערב מיוחד של הרגעות מדיטציה ומסעות בדמיון בהנחיית חפציבה זר אביב
  • "קלאסיקות זמר ישראלי" - ערב שירה עם חפציבה זר אביב ואיריס בריל
  • "תקופת השאנסונים: שרים בוורוד ושחור ברחובות פריס ותל-אביב" - הרצאתה של יעל הרמלין ובסיומה מספר שירים צרפתיים מתורגמים



מוסיקה לריקודים
מדי לילה מוסיקה חיה עם צוות הנגנים של הספינה.


הערות:

  1. תכנית השייט המופיעה לעיל מציינת נקודות פוקוס ודוגמא לחלוקת ימי ההדרכה בלבד. התכנית מהווה מסגרת שלדית וכפופה לשינויים עקב נסיבות משתנות ובלתי צפויות שאינן ניתנות לשליטה או לחיזוי. כל שינוי יהיה בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של הצוות הישראלי.
  2. טיולי השייט מתאימים לאורחים המסוגלים לטייל ברגל באופן עצמאי. יש לקחת בחשבון שבכל יום יוצאים מהספינה לטיול רגלי. לעיתים יש ללכת כ- 10-15 דק' מהמעגן ליישוב הקרוב. בערים עצמן תיתכן מדרכה עם אבנים ולכן לא ניתן יהיה להשתמש בהליכון או בכיסא גלגלים.
  3. סדר הביקורים של שלושת הקבוצות באתרים השונים לא יהיה בהכרח זהה. למען הסר ספק, כל הקבוצות תיהנינה מאותו מסלול, למעט היום הראשון, עקב הטיסה השונה.
  4. הספינה כולה היא אזור ללא עישון.
  5. כל החדרים בספינה מודולריים. המיטות ניתנות להפרדה או לחיבור. 
  6. ישנם נושאים שאינם בשליטתנו, כגון החלוקה לחדרים המתבצעת על ידי חברת השייט, או של מקומות הישיבה במטוס. ככלל לא ניתן, במסגרת כרטוס קבוצתי, להזמין מראש מקומות ישיבה במטוס (להבדיל מהזמנות אישיות) או להבטיח חדר מסוים בספינה.
  7. אם חשוב לכם לקבל חדר מסוים בספינה, או לשבת במקום מסוים במטוס*, אנא העבירו אלינו את הבקשה, בכתב, מוקדם ככל האפשר, ואנו נעבירה לחברת השייט או לחברת התעופה. נחזור ונדגיש כי ההחלטה לגבי מקומות הישיבה או חלוקת התאים היא של חברת התעופה והשייט בלבד, ואין באפשרותנו להבטיח שאכן תקבלו את המקומות שביקשתם.
    *בחירת מושב במח' תיירים (חלון, אמצע או מעבר) כרוכה בתשלום של 35€ לנוסע, הלוך ושוב. לנרשמים לקטגוריה A ההושבה כלולה במחיר.
    *הזמנת מושב מועדף כרוכה בדמי טיפול של 120€ לנוסע, הלוך ושוב (מושב מועדף במח' תיירים הוא מושב הממוקם במושב הסמוך ליציאת חירום ובד"כ עם מרווח יחסית גדול יותר לרגליים). 
  8. ניתן גם לבחור הושבה בתהליך אונליין צ'ק אין החל מ- 24 שעות לפני ההמראה, ללא עלות, בהתאם לזמינות המושבים.
  9. יכולים לחול שינויים בלוחות הזמנים ובפעילויות בכפוף לגובה פני המים, אפשרות הגישה לנמל, תנאי מזג האוויר, תקלות בספינה וכד'. במקרים אלו עשויים להיות שינויים בשייט ולהשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, והן לגבי לינה בבתי מלון במקום בספינה, שינוי אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  10.  אנו מבקשים להדגיש את חשיבות ההרשמה המוקדמת, מוקדם ככל האפשר. הדבר יאפשר לנו לוודא כי שירותי הקרקע והטיסות הינם הטובים ביותר שבאפשרותנו להציע. מבחינתכם, הרישום המוקדם יאפשר לבחור את המדריך, קטגוריית החדרים והטיסה.
  11. חשוב: כאמור, ניתן לבחור מדריך וקבוצה וקטגוריה בספינה לפי שיטת כל הקודם זוכה, בהתאם לטבלה בעמוד 10.
  12.  הטבות מיוחדות לרישום מוקדם: הנחה בסך 75 אירו ועד 10 תשלומים ללא ריבית והצמדה! 
  13. טל"ח




תנאים ומחירים

 

המחיר:

הטבה מיוחדת לנרשמים עד 8.2.18:
75 אירו הנחה לנוסע ועד 10 תשלומים ללא ריבית והצמדה!
לנרשמים בין 9-22.2.18 - הנחה בסך 30 אירו ועד 6 תשלומים.
למטיילים מתמידים בחו"ל עם "קשרי תרבות תבל" שנסעו החל מה- 1.01.15:
הנחה נוספת בסך 25 אירו למטייל מתמיד, ועוד 10 אירו לכל טיול נוסף מאז!

המחיר כולל:

  • טיסה: טיסות בינלאומיות ישירות בחברת "אל-על"
  • לינה: ספינת שייט הנהרותMS Renoir II ,
  • כלכלה: פנסיון מלא במהלך השייט, כולל יין בארוחות צהריים וערב
  • תחבורה: ספינת שייט נהרות ברמת 5 עוגנים, ואוטובוס
    תיירים ממוזג
  • הדרכה: מדריך מצוות ההדרכה של קשרי תרבות תבל ושני מנהלים ארגוניים
    - מפגש הכנה בארץ
    - מערכת שמע קבוצתית (רק במהלך השייט)
    - תשר לכל נותני השירותים, כולל גם את צוות הספינה, מנהל השייט ומדריך הטיול
    - דמי כניסה לאתרים
    - מס נמלי השייט
    - לנרשמים עד 8.2.18: הנחה בסך 75 אירו ו- 10 תשלומים ללא ריבית והצמדה 

המחיר אינו כולל:

  • תוספת בחדר ליחיד* (ראה טבלה בעמ' 10)
  • שדרוג החדר לקטגוריות אחרות (ראה הטבלה)
  • מיסי נמל, דלק ובטחון כפי שייקבע בסמוך לנסיעה ע"י חברת התעופה (המחיר כיום כ- 95€)
  • ארוחות שאינן מפורטות בתכנית
  • הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, טלפון וכו')
  • כל מס ו/או היטל שאינם כלולים במחיר הסמינר
  • הוצאות שאינן מפורטות במחיר הכולל
  • שינויים בתעריפי הטיסות, השייט, שירותי הקרקע ומיסי הנמל, הדלק והביטחון, החל מ- 21.1.18
  • לאור הסכום הגבוה של התוספת ליחיד, אנו ממליצים לנסות ולמצוא שותף/ה לחדר.
  • ביטוח בריאות ומטען (חובה). מומלץ גם להוסיף לביטוח הטסה רפואית ולוודא את הכסוי במקרה של ביטול. החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם למטייל ו/או לחפציו במהלך הטיול.

נהלי רישום ותשלום:

הרישום לטיול באמצעות טופס הרשמה בלבד בפקס, בדוא"ל או בדואר: רח' ויצמן 74 כפר סבא, מיקוד 4425038.
טל' 072-211-6888, פקס 09-7428885, דואר אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

  • הסדרי תשלום: כמפורט בטופס הרישום.
  • אפשרות ביטול: **הודעת הביטול, מכל סיבה היא, תכנס לתוקף מרגע התקבלה בכתב במשרדי "קשרי תרבות תבל" (יש לוודא קבלת ההודעה). מאחר שדמי הביטול מחושבים ע"פ הסכמים עם ספקים שונים, הם אינם ניתנים לשינוי.
  • במקרה של ביטול עד 90 ימי עבודה לפני היציאה, לא ישולמו דמי ביטול, למעט 250 € למטייל (שלא יוחזרו בשום מקרה), אלא אם כורטסו טיסות כלשהן, או נקנו שירותים נוספים, ואז יתווסף המחיר בפועל לדמי הרישום והטיפול.
  • מטייל המבטל בין 60- 89 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 20% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
  • מטייל המבטל בין 30- 59 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 40% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
  • מטייל המבטל בין 8- 29 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 65% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
  • במקרה של ביטול החל מ- 7 ימי עבודה לפני היציאה, או במהלך הטיול, ישלם המטייל את מלוא מחיר הטיול.
  • ימי עבודה: ימים א' - ה', שאינם ימי חג או ערב חג. טל"ח

** בשל דמי הביטול הגבוהים, אנו ממליצים להוציא פוליסת ביטוח במקביל להרשמה, הכוללת אפשרות ביטול. יש לוודא שפוליסה זו תכסה את דמי הביטול במקרה של מחלה של המבוטח או קרוב משפחה מדרגה ראשונה. אנו ממליצים על סוכנות הביטוח "זיו פתרונות חכמים בביטוח", שמנהלה יואל זיו יתאים לכם פוליסת נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית ובמחיר הטוב ביותר. הפוליסה אטרקטיבית ומיוחדת למטיילי קשרי תרבות תבל ומאפשרת ביטוח 180 יום מראש לכל גיל ולכל מצב רפואי. כך תהינו מייצוג וליווי אישי מול חברות הביטוח בעת אירוע בחו"ל ובחזרה לארץ. למעוניינים, נא ציינו זאת בטופס הרישום.

הערות:

1. המחיר כפוף לשינויים במחירי הטיסות, המיסים ושרותי התיירות השונים בארץ היעד.
2. ניתן לבחור מדריך וקבוצה, קטגוריה בספינה וטיסה לפי שיטת כל הקודם זוכה. טל"ח

מפרט הספינה

  • ספינה רנואר 2 חדשה, ותושק רק בתחילת חודש אפריל. אנחנו נעלה על הספינה לאחר תקופת ההרצה.
  • נתונים כלליים של הספינה
    השקה: אפריל 2018
    תיאור: 5 עוגנים (כוכבים), 2 סיפונים
    ממדים: אורך 110 מטר, רוחב 11 מטר
    קיבולת: 105 נוסעים
    חדר אוכל: חדר אוכל מהודר בהושבה מסודרת ובמקומות קבועים
    מרפסת שיזוף עם כסאות נוחים
    גודל התאים: 15 מטר מרובע
    כמות התאים בספינה: 53 חדרים וחדר 1 נוסף לנכים
    מיזוג אוויר: כל הספינה ממוזגת
  • חדרים: בכל חדר חלון הפונה לנהר, טלוויזיה, מקלחת ושירותים, מייבש שיער, טלפון, שולחן, כיסא, ארון, כספת, 2 מיטות (ניתן להגדיר כמיטות נפרדות או מחוברות על פי בקשה).
  • חדר האוכל: כל הארוחות מוגשות בחדר האוכל המרכזי בספינה, אשר לאורכו ישנם חלונות גדולים מהם ניתן להשקיף על הנוף מסביב בזמן הארוחות. המטבח בספינה מציע מגוון מאכלים בינלאומיים.
  • נקודות חשמל: המתח בספינה הינו 220 וולט, שקע אירופאי של שני פינים עגולים.
  • לבוש: הלבוש הוא יומיומי, אפשר ללבוש ג'קט לקבלת הפנים ואירועים חגיגיים אחרים.
  • עישון: הספינה דוגלת במדיניות איסור עישון ועל כן העישון אסור בכל שטחי הספינה, למעט אזור מיוחד בשטח הפתוח.

גלרית תמונות

2
3
1

טופס הרשמה לטיול

לחץ כאן להורדת מפרט הטיול וטופס הרשמה

 

email call waze waze