לוח טיולים שנתי   לשיחה עם יועצת טיולים: 073-3742283

לשיחה עם יועצת טיולים:

073-3742283

 

לוח טיולים שנתי

 

סמינר תרבות, אמנות ומוזיקה בדרזדן - לייפציג 

יציאה בתאריכים: 19.05.2024 - 26.05.2024

משך הטיול: 8 ימים

סמינר תרבות, אמנות ומוזיקה בדרזדן - לייפציג 

יציאה בתאריכים: 19.05.2024 - 26.05.2024

משך הטיול: 8 ימים

מסלול הטיול

 בהדרכת:

run

 

 

אדריכל רן שהם -

אדריכל פעיל ומדריך טיולים, מרצה להיסטוריה של האדריכלות ולתולדות התרבות והאמנות. מגיש, עם חיוך, ברב תחומיות: היסטוריה, גיאוגרפיה, אמנות, אדריכלות, גסטרונומיה, פולקלור ועוד.

eitan

 

ד"ר איתן אור-נוי -

כנר ומוזיקולוג, מבכירי המרצים למוזיקה בישראל. משמש כמרצה במסגרת סדרות 'טרום קונצרט' של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הקאמרית הקיבוצית והתזמורת הסימפונית הישראלית, וזאת לצד פעילותו כחוקר וכמרצה במסגרות האקדמיות החשובות ביותר בארץ.

 

 

 

"דרזדן - הפלא על נהר האֶלבֶּה", בירת מדינת סקסוניה, מקסימה את מבקריה מזה ימים ימימה בזכות תערובת מרתקת של מסורת ומודרניות. סיור רגלי במרכז העיר, בין משכנותיהם של נסיכים ומלכים סקסוניים, מגלה את הקסם הייחודי של העיר, הנקראת, ולא בכדי, "פירנצה של האלבה". במרכז העיר נמצאים מבנים נפלאים מתקופות הרנסנס, הבארוק והניאו קלסיקה, והיא עיר שוחרת תרבות ברמה עולמית. למרות ההרס הקשה במלחמת העולם השנייה, חלקה הגדול של העיר העתיקה, ומבניה היפים, עברו שיקום ושחזור שהחזירו לעיר את הוד עברה. הארמון, כנסיית גבירתנו, כנסיית הארמון, הצווינגר, והסֶמפֶּר אופרה - כל פינה בדרזדן מרהיבה!

מסורת פסטיבל המוזיקה בדרזדן החלה עוד בתקופת השלטון הקומוניסטי, כשהייתה עיר מחוז ברפובליקה הדמוקרטית הגרמנית (מזרח גרמניה). למרות היותה "עיר מעבר לחומה", הופיעו בה הרברט פון קראיאן, זובין מהטה וקלאודיו אבאדו עם הפילהרמונית של ברלין, הפילהרמונית של ניו יורק ותזמורת לה סקאלה. נפילת החומה, הציבה בפני הפסטיבל אתגרים חדשים בהתמודדות עם ההיצע העצום שהיה במערב כל אותן השנים, איתם התמודד בהצלחה. חשובי האמנים בעולם מגיעים כיום לדרזדן ומופיעים בפסטיבל, בניהולו של הצ'לן והמנצח יאן פוגלר.
פסטיבל דרזדן מתקיים באביב בכל שנה ומארח אנסמבלים חשובים מכל העולם בעונה היפה של השנה, בעיר סימפטית ורווית היסטוריה מרתקת.
לייפציג - עיר יפה ותוססת שעברה שימור ושיפוץ. זוהי עירו של באך, בה חיו יהודים מימים ימימה ובה נשבו תמיד רוחות של חופש.

במהלך הסמינר נצפה בארבעה מופעים:

  • 20.05.24 - הלן גרימו (Hélène Grimaud) ותזמורת הקאמרטה של זלצבורג - הפסנתרנית הצרפתייה הנודעת בשילוב אחד ההרכבים המוזיקליים החשובים באירופה יבצעו מיצירות בטהובן, שומאן ומנדלסון.
  • 22.05.24 - איגור לוויט (Igor Levit) - הפסנתרן הרוסי-גרמני, הנחשב לאחד הכוכבים הבינלאומיים המבטיחים ביותר, ינגן עבורנו רסיטל מרתק המושתת על עיבודים לפסנתר של כמה מהסימפוניות החשובות ברפרטואר הקלאסי.
  • 23.05.24 - תזמורת הגוונדהאוס (Gewandhaus Orchestra) ומנצחה המופלא אנדריס נלסונס (Andris Nelsons) - את תזמורת הגוונדהאוס אין צורך להציג: אחת מהתזמורות הטובות בעולם, תחת שרביטו של המנצח הלטבי הנודע, יבצעו עבורנו מבחר מיצירותיו של מנדלסון.
  • 24.05.24 - תזמורת הגוונדהאוס (Gewandhaus Orchestra), אנסמבל סחאליה (Sjaella) ואנסמבל הבלט של לייפציג - שיתוף פעולה מרתק של שלושה מהאנסמבלים המובחרים באירופה שיבצעו את הבלט 'גיזל' מאת אדולף אדם.

בשעות הבוקר תתקיימנה הרצאות הכנה למופעי הערב, בהנחייתו של ד"ר איתן אור-נוי.

הצטרפו אלינו לטיול ייחודי ומיוחד לחגיגות פסטיבל דרזדן ולמטעמיה האמנותיים של לייפציג


יום 1, יום א', 19.05.24 תל אביב - פראג - דרזדן

kt 0005 day1נמריא בשעות הבוקר המוקדמות בטיסה ישירה וסדירה של אל על לפראג. עם ההגעה נצא בנסיעה לכיוון דרזדן בה נשהה ונסייר בימים הקרובים. עם ההגעה לדרזדן נצא לסיור היכרות ראשוני בעיר שבסיומו נגיע למלוננו למנוחה.

 

 

 

 

 

 

 יום 2, יום ב', 20.05.24 במוזיאון גרונה גוולבה - קונצרט עם הלן גרימו ותזמורת הקאמרטה של זלצבורג

kt 0003 day3

 לאחר ארוחת הבוקר, נאזין להרצאה של ד"ר איתן אור נוי לקראת המופע בו נבקר בערב. נמשיך את הסיור בעיר, וניכנס לביקור במוזיאון גרונה גוולבה (Gruene Gewoelbe) - "הקמרונות הירוקים". במוזיאון מוצגות מיניאטורות, מלאכת מחשבת, שהזמין ואסף המלך אוגוסט השני "החזק" במאה ה- 17 אצל צורף החצר שלו יוהן מלכיור דינגלינגר. איסוף אמנות ומלאכת מחשבת היו צו התקופה עבור השליטים כדי לפאר עצמם בפני אחרים. כאן נמצא אוסף חד פעמי (ששרד את המלחמה בדרך פלא) של מיניאטורות עשויות מזהב, יהלומים ואבנים טובות, ובו כל פריט הוא שכיית חמדה. בין המוצגים "סרוויס התה" ו"מסיבת יום הולדת למוגול שליט הודו" שמורכב מעשרות בעלי חיים, אנשים במלבושים מכל העולם - למעשה מעין בית בובות ענק לתצוגה, והכל מזהב אמייל ואבנים טובות.

לאחר מנוחה בבית המלון, נצא לקראת ערב למופע הראשון בסיורנו באולם ה- Kulturpalast, הלא הוא הקונצרט בביצועה של הפסנתרנית הצרפתייה הנודעת הלן גרימו ותזמורת הקאמרטה של זלצבורג. הם יבצעו את הפתיחה התזמורתית 'קוריולאן' מאת בטהובן אופ' 62 (משנת 1807) שנכתבה על פי מחזהו של פון קולין אודות דמותו הטרגית של הגנרל הרומאי קוריולנוס. בהמשך יבוצע הקונצ'רטו לפסנתר בלה מינור מאת שומאן (משנת 1854), הנחשב לאחת מפניני הרפרטואר לפסנתר מאז ביצועו בבכורה בדרזדן בנגינת קלרה שומאן, רעיית המלחין. את הערב תחתום הסימפוניה הראשונה בדו מינור מאת מנדלסון, מיצירותיו המוקדמות של המלחין שהוקדשה לפאני, אחותו (משנת 1824).


המופע יחל בשעה 19:30 ויימשך כשעתיים. 

 

יום 3, יום ג', 21.05.24 מוזיאון אלברטינום - ארמון פילניץ - בסטאי - מסעדה אוטנטית

לאחר ארוחת הבוקר נצא אל מוזיאון אלברטינום (Day6) המציג עבודות ציור ופיסול מתקופת הרומנטיקה, מהמאה ה- 19 ועד ימינו, של קספר דוד פרידריך וגרהארד ריכטר ופסלים של רודין. לצידם, אוסף העתקי פסלים מהעת העתיקה שמאוחסן ומוצג בצורה מעניינת. המוזיאון יוצר את המעבר בין עבר לעתיד באמצעות יצירות של אימפרסיוניסטים כמו דגה, מונה, מקס ליברמן ואקספרסיוניסטים גרמנים מחברי תנועת הגשר כמו ארנסט לודוויג קירשנר, אריך הקל וקרל שמידט רוטלוף.
נראה גם יצירות של אמנים מודרניים, ביניהם גאורג בזליץ יליד דרזדן, שתרם את כל האוסף שלו למוזיאון.
המוזיאון עבר שיפוץ לאחר שנפגע קשות בשיטפון הגדול בדרזדן ב- 2002. בסיום הביקור נצא לאזורים יפיפיים מסביב לדרזדן, ניסע דרך "הגשר הכחול", גשר הברזל התלוי הראשון בגרמניה, ואזור וילות וארמונות מן המאה ה- 19 לגני ארמון פילניץ, ארמון בארוקי בסגנון סיני ששימש כמושב הקיץ של מלכי סקסוניה. נסייר בגן המרהיב המקיף את הארמון, ובו אוסף עצים מיוחד במינו. נמשיך ל"שוויץ הסקסונית" עתירת המצוקים הפראיים - אחד מאתרי הנוף היפים בגרמניה. לאחר סיור רגלי נינוח בחיק הטבע נחזור למלון בדרזדן למנוחה קלה והתארגנות לקראת ארוחת ערב משותפת במסעדה אוטנטית.

 

 יום 4, יום ד', 22.05.24 מוזיאון גמלדה גלרי - מופע רסיטל, הפסנתרן הרוסי-גרמני איגור לוויט

kt 0002 day4לאחר ארוחת הבוקר נתכנס בשנית להרצאתו של ד"ר איתן אור נוי לקראת מופע הרסיטל הערב. בסיום ההרצאה נצא לביקור במוזיאון גמלדה גלרי Galerie Alter Meister, שבו אחד האוספים החשובים והגדולים בעולם של הציור האירופי בין המאה ה- 13 למאה ה- 18. המוזיאון ממוקם במבנה מודרני והיצירות תלויות בחדרים לפי ציירים ונושאים. אושר רב של ציירים פלמיים כגון ואן אייק, ורמיר, רפאל קראווג'יו, רובנס ורמברנדט, שאוסף יצירותיו האצור בגלריה, הוא השני בגודלו בעולם.
נחזור למלון למנוחה קלה והתארגנות. לקראת הערב נצא למופע השני בסיורנו, שיוקדש הפעם לרסיטל בביצוע אחד מהפסנתרנים החשובים בעולם: הפסנתרן הרוסי-גרמני איגור לוויט המוכר בארצנו לא רק מהופעותיו כסולן עם התזמורת הפילהרמונית כי אם גם, לאחרונה, בעקבות ביקורו אצל משפחות החטופים ותמיכתו בנפגעי המלחמה ובציבור הישראלי בכלל. רפרטואר הקונצרט מרתק בכל קנה מידה: לצד הסוויטה לפסנתר אופ' 26 מאת הינדמית (1922) המייצגת קריקטורה לתרבות הבורגנית, יבצע לוויט את האדאג'ו מתוך הסימפוניה העשירית של מאהלר (משנת 1910) ואת הסימפוניה מס' 3 'ארואיקה' מאת בטהובן (1804), שתי היצירות בעיבוד לפסנתר (כשזו האחרונה בעיבודו המפורסם של ליסט).

המופע יחל בשעה 19:30 ויימשך כשעתיים.

 

יום 5, יום ה', 23.05.24 דרזדן - לייפציג - קונצרט תזמורת הגוונדהאוס של לייפציג

Leipzig Outlook Panorama City Downtown

לאחר ארוחת הבוקר, נאזין להרצאה של ד"ר איתן אור נוי לקראת המופע בו נבקר הערב בלייפציג. בסיום ההרצאה ניפרד מהמלון ונעשה דרכנו אל לייפציג (Leipzig). עם אוכלוסייה שמונה יותר מ- 600,000 איש. העיר השלישית בגודלה במזרח גרמניה לשעבר, נמצאת 150 ק"מ מברלין, ומציעה מוזיקה קלאסית, אמנות, אוכל טעים ונוף אירופאי קלאסי יפהפה. נבקר באנדרטת קרב האומות (Völkerschlachtdenkmal), האנדרטה הגדולה ביותר בגרמניה ואחד מסמלי העיר, אשר הוקמה ב- 1913 לציון מאה שנים לסילוקו של נפוליאון מאדמת גרמניה, בעקבות הניצחון על צבאו בקרב לייפציג ב- 1813. קרב לייפציג נחשב לאחד הקרבות הגדולים ביותר עד המאה ה- 20 עם יותר מ- 500,000 חיילים שנלחמו בשטח ויותר מ- 80,000 הרוגים. לאנדרטה מאפיינים סימבוליים ותרבותיים של העם הגרמני: בחזיתו מגולפת דמותו של המלאך מיכאל שהוא אל המלחמה הגרמני, והיא מוקפת בעצי אלון המסמלים את כוחו של העם הגרמני. נגיע למלון בלייפציג למנוחה והתרעננות. בערב נצא למופע השלישי בסיורנו, הלא הוא קונצרט בביצוע תזמורת הגוונדהאוס של לייפציג והמנצח אנדריס נלסונס. תזמורת הגוונדהאוס היא, בלא ספק, אחת מהתזמורות הטובות בעולם, כשתהילתה מושתתת לא רק על איכות ביצועיה כי אם גם על מעמדה ההיסטורי: מאז הקמתה בלייפציג בשנת 1743 הובלה בידי כמה מהמנצחים הגדולים של עולם המוזיקה, בהם ארתור ניקיש, ברונו ולטר, ואצלב נוימן, קורט מאזור ולאחרונה - המנצח הלטבי הנודע אנדריס נלסונס. הערב יוקדש לאחד ממנהליה המוזיקליים הראשונים של התזמורת, הלא הוא המלחין פליקס מנדלסון. לצד שתי יצירות מוקדמות פרי עטו - הקונצ'רטו לשני פסנתרים במי מג'ור (1823) והסימפוניה הראשונה (1824), תבוצע גם הסימפוניה "האיטלקית" המפורסמת (1833) שראשית כתיבתה במסעו של המלחין באיטליה כבחור צעיר.

המופע יחל בשעה 20:00 ויימשך כשעתיים.

 

יום 6, יום ו', 24.05.24 מוזיאון באך - בית מנדלסון - הבלט "ג'יזל"

Statue Bronze Johann Sebastian Bach Leipzigלאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בכנסייה ובמוזיאון באך (Bach Museum) המוקדש למלחין הבארוקי הדגול, יוהן סבסטיאן באך, המוזיאון מכיל אוסף גדול של מזכרות מהמלחין המחונן. נחזור למלון להתרעננות לקראת המופע האחרון והמסכם לסיורנו זה, שיוקדש הפעם לסוגת הבלט: תזמורת הגוונדהאוס ולהקת הבלט של לייפציג יחברו לשישייה הווקאלית סחאליה, אשר מאז הקמתה בלייפציג בשנת 2005 קטפה פרסים רבים ומרבה להופיע ברחבי העולם. המופע יוקדש לביצוע הבלט 'ג'יזל', שבוצע לראשונה בפריז בשנת 1841 (עם הבלרינה האיטלקייה המפורסמת קרלוטה גריזי) למוזיקה מאת אדולף אדם. הבלט מספר את סיפורה של בת האיכרים ז'יזל שמתה משברון לב אחרי שנודע לה שאהובה, אלברכט, הונה אותה והוא מאורס לאחרת. ג'יזל נחשב ליצירת מופת בקנון הביצוע של הבלט הקלאסי ולאחד הבלטים המאתגרים ביותר לביצוע.

 

 

יום 7, יום שבת, 25.05.24 - המוזיאון לאמנות חזותית

Leipzig City View Saxony Outlookלאחר ארוחת הבוקר נצא עם רן לביקור מיוחד במוזיאון Mdbk , המוזיאון לאמנות חזותית בלייפציג (Museum der Bildenden Kuenste Leipzig). המוזיאון נוסד בשנת 1858 על ידי סוחרים עשירים שתרמו את אוספי האמנות שלהם. האוסף הלך וגדל במשך השנים בעקבות מתנות ואוספים נוספים שנתרמו על ידי בעלי ממון, סוחרים, מוציאים לאור בנקאים וכו', כולם תושבי העיר. התוצאה היא אוסף מיוחד ומגוון המבטא את נקודת הראות והטעם האישי של התורמים. היצירות שוכנות במבנה חדש ומודרני הנקרא גם "קוביית הזכוכית" שהוא חוויה בפני עצמה. גובהו 36 מטרים והארכיטקטים ניסו לשמור על חלל תצוגה גדול ומודרני אך גם להתחבר לעיר ולפסאז'ים המייחדים אותה. הוא בנוי מחומרים חדישים היוצרים את האווירה המיוחדת כאשר התצוגה והמיצגים של האמנות העכשווית מתפרסים גם על המרפסות, החצרות הפנימיות וחדרי המדרגות. הדבר מאפשר חוויה חדשה של החיבור בין אמנות לארכיטקטורה. היצירות במוזיאון הן מתקופות שונות של אמנים שונים כמו: לוקס קרנך, פרנס הלס, רובנס, מקס קלינגר, מקס בקמן ואוטו דיקס, והצגתם שמה את הדגש על שילוב של תמונות היסטוריות ליד תמונות עכשוויות. אחר הצוהריים נצא לביקור בבית מנדלסון (Mendelssohn Haus), בו חי ומת פליקס מנדלסון-ברתולדי. נשמע על חייו ופעילותו המוזיקלית בלייפציג, ונאזין לקונצרט במקום (בכפוף לאישור נוסף). נשמע מוזיקה קאמרית בסגנון משפחת מנדלסון-ברתולדי במבנה ההיסטורי בו חיו.

 

יום 8, יום א', 26.05.24 לייפציג - פוטסדאם - ברלין - תל אביב

kt 0004 day2לאחר ארוחת הבוקר נפרד מהמלון ונצא בנסיעה לכיוון ברלין. בדרך נעצור בעיר העתיקה פוטסדאם (Potsdam), בירתה של מדינת ברנדנבורג. ניזכר בוועידה המפורסמת שהתקיימה במקום, ונסייר בגני ארמון סן סוסי (Sanssouci), המשתרעים על שטח של 2900 דונם. זהו מקבץ הארמונות והגנים החשוב ביותר בגרמניה, עם טרסות מרהיבות ומזרקות המשתרעות על פני שטח של שלושה קילומטרים רבועים. נמשיך ונבקר במגדל איינשטיין (Einsteinturm), הוא מצפה כוכבים בפארק המדע על שם אלברט איינשטיין. את המגדל תכנן האדריכל אריך מנדלסון עבור האסטרונום ארווין פינלי פרוינדליך, ומטרתו המקורית הייתה לספק תצפיות תומכות כדי לאשש את תורת היחסות של אלברט איינשטיין. הרעיון לבניין הועלה לראשונה בשנת 1917, הוא נבנה בשנים1920-1921 , אחרי מסע התרמה, והחל לפעול בשנת1924 . המצפה פועל גם כיום, ומשמש לתצפיות על השמש, כחלק מהמכון האסטרופיזי של פוטסדאם. בין לבין נסייר במרכז העיר המשוחזרת, נמשיך לשדה התעופה בברלין, משם נטוס לארץ.

 

 

 הערות:

  1. תכנית הטיול המופיעה לעיל מציינת נקודות פוקוס ודוגמא לחלוקת ימי ההדרכה בלבד. התכנית מהווה מסגרת שלדית וכפופה לשינויים עקב נסיבות משתנות ובלתי צפויות שאינן ניתנות לשליטה או לחיזוי. כל שינוי יהיה בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של צוות ההדרכה ו/או מנהל הסמינר.
  2. אנו מזמינים את כל החדרים במלון כחדרים ללא עישון. אך יחד עם זאת, לא ניתן להבטיח חדרים ללא עישון (Non-Smoking) ו/או מיטות זוגיות בבית המלון ו/או מקלחת ו/או אמבטיה (למען הסר ספק בחדר תהייה כמובן מקלחת או אמבטיה).
  3. ישנם נושאים שאינם בשליטתנו כגון החלוקה לחדרים המתבצעת על ידי בית המלון, או הזמנה מראש של מקומות הישיבה במטוס.
  4. במידה שחשוב לכם לקבל חדר מסוים במלון, אנא העבירו אלינו את הבקשה, בכתב, מוקדם ככל האפשר, ואנו נעבירה לבית המלון. נחזור ונדגיש כי ההחלטה לגבי הקצאת החדרים במלון היא של בית המלון בלבד, ואין באפשרותנו להבטיח שאכן תקבלו את החדרים שביקשתם.
  5. אנו מציעים טיסות ישירות עם אלעל הלוך לפראג וחזור מברלין, כולל מזוודה אחת לבטן המטוס (עד 23 ק"ג) + תיק יד (עד 8 ק"ג). ניתן לצבור נקודות נוסע מתמיד אך לא ניתן במסגרת הזמנה קבוצתית לממש נקודות עבור שדרוגים והושבות. המעוניינים יוכלו להזמין טיסות באופן עצמאי ויקוזז מהמחיר 415 אירו לאדם ולא ייגבו מסי נמל, דלק וביטחון.
  6. בהזמנת כרטיסי טיסה בהזמנה קבוצתית בחברת התעופה אל על, לא ניתן לרכוש הושבה מראש.
  7. כל בקשות ההושבות יטופלו לאחר כרטוס, בהתאם לזמינות המושבים. יש לקחת בחשבון, כי במקרה של ביטול השתתפות, למעוניינים בכרטוס מוקדם (במטרה להבטיח מקום הושבה מראש טרם הכרטוס הקבוצתי), תתווסף עלות ביטול כרטיסי הטיסה לעלות הכוללת, בהתאם לתנאי הביטול.
  8. אספקת ארוחות מיוחדות לפי דרישה הינה באחריותה הבלעדית של חברת התעופה.
  9. המופעים הינם במסגרת תוכנית המנויים של אולמות הקונצרטים, ולכן הכרטיסים שמורים לנו עד 29.02.24. אשר על כן, מומלץ להקדים ככל האפשר את הרישום וההזמנה.
  10. מחירי המופעים אינם כלולים במחיר, ניתן לבחור את הקטגוריה והמחיר לכל אירוע - פרטים בנספח האירועים בהמשך
  11. ההרצאות פתוחות לכל המשתתפים, גם אם לא רכשו כרטיסים לאירוע
  12. אנו ניצור אתכם קשר לאחר ההרשמה לאישור הזמנת הכרטיסים לאירועים שיתקיימו בערבים.
  13. אפשרויות ביטול: הודעת הביטול, מכל סיבה היא, תכנס לתוקף מרגע התקבלה בכתב במשרדי "קשרי תרבות תבל" (יש לוודא קבלת ההודעה). מאחר ודמי הביטול מחושבים ע"פ הסכמים עם ספקים שונים, הם אינם ניתנים לשינוי.
  14. ישנם שני מסלולי ביטול לבחירתך, אותם עליך לבחור בעת הרישום והם אינם ניתנים לשינוי לאחר ההרשמה. במידה ושלחת טופס רישום ללא בחירת מסלול, מסלול ברירת המחדל הינו מסלול חובק עולם. 

 

מסלול חובק עולם (מסלול ברירת המחדל):

  • אפשרות ביטול בהתאם להסכמים עם הספקים השונים בחו"ל (להלן). מסלול זה כולל את הטבות הרישום המוקדם: 75 אירו הנחה למטייל ופריסה לעד 4 תשלומים ללא ריבית והצמדה.

במקרה של ביטול עד 31 ימי עבודה לפני היציאה, לא ישולמו דמי ביטול, למעט 150 אירו למטייל דמי רישום וטיפול (שלא יוחזרו בשום מקרה), אלא אם כורטסו טיסות כלשהן, או נקנו שירותים נוספים (כגון: ויזות, כרטיסים למופעים), ואז יתווסף המחיר בפועל לדמי הרישום והטיפול. עבור ביטול עסקה ששולמה בכרטיס אשראי, בנוסף לדמי הרישום והטיפול, ינוכו 3% מעלות העסקה בגין עמלות סליקה של חברות האשראי והניכיון בגין עסקת מכר מרחוק.

  • מטייל המבטל בין 20- 30 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 35% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
  • מטייל המבטל בין 14- 19 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 55% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
  • מטייל המבטל בין 07- 13 ימי עבודה לפני היציאה, ישלם לחברה סך של 75% למטייל כפיצוי מוסכם מראש.
  • במקרה של ביטול החל מ - 6 ימי עבודה לפני היציאה, או במהלך הטיול, ישלם המטייל את מלוא מחיר הטיול.

מסלול מקומי:

  • אפשרות ביטול בהתאם לזכות ביטול מכוח חוק הגנת הצרכן הישראלי. מסלול מקומי אינו מקנה הטבות רישום מוקדם, ומחירו גבוה יותר ב- 400 אירו ממסלול חובק עולם. המסלול מאפשר, בין היתר, לבני 65 ומעלה לבטל את הרישום עד 4 חודשים מיום הרישום ותנאים מיטיבים נוספים, על פי התנאים המלאים והסייגים כפי שמופיעים בחוק הגנת הצרכן והתקנות.

לאחר תום תקופת זכות הביטול במסלול המקומי, ו/או באם הלקוח אינו זכאי לתנאים המיטיבים בחוק הגנת הצרכן והתקנות, תחול מדיניות הביטול במסלול "חובק עולם".

  1. ימי עבודה: ימים א' - ה', שאינם ימי חג או ערב חג.
  2. יציאת הסמינר המטייל מותנית במינימום 20 מטיילים משלמים.
  3. בשל דמי הביטול הגבוהים אנו ממליצים להוציא פוליסת ביטוח במקביל להרשמה, הכוללת אפשרות ביטול רישום וכיסוי מלא לקורונה. יש לוודא שפוליסה זו תכסה את דמי הביטול במקרה של מחלה של המבוטח או קרוב משפחה מדרגה ראשונה. אנו ממליצים על סוכנות הביטוח "זיו פתרונות חכמים בביטוח", שתתאים לכם פוליסת נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית ובמחיר הטוב ביותר. הפוליסה אטרקטיבית ומאפשרת ביטוח 120 יום מראש לכל גיל ובכל מצב רפואי. כך תהנו מייצוג וליווי אישי מול חברות הביטוח בעת אירוע בחו"ל ובחזרה לארץ. למעוניינים, נא ציינו זאת בטופס הרישום.
  4. עקב עליית הביקוש העולמי לטיולים ומגבלות הקורונה הידועות נכון ליום הפרסום, אנו נמצאים בתחרות מתמדת להשיג מקומות במופעים, בטיסות ובבתי המלון. אנו מבקשים להדגיש את חשיבות ההרשמה המוקדמת, מוקדם ככל האפשר. הדבר יאפשר לנו להתחייב בפני בתי האופרה, חברת התעופה ובתי המלון, ולוודא כי שירותי הקרקע והטיסות הינם הטובים ביותר שבאפשרותנו להציע.

 

הטבות מיוחדות לרישום מוקדם, במסלול חובק עולם בלבד, עד 29.02.24:

75 אירו הנחה, ופריסה לעד 4 תשלומים ללא ריבית והצמדה.

 

 



אצלנו זה אחרת

פסטיבל דרזדן - לייפציג, סמינר אמנות, מוזיקה ותרבות רק ב"קשרי תרבות תבל" שילוב של חוויה רגשית והעשרה אינטלקטואלית של אמנות, מוזיקה ותרבות לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר!

מסלול ייחודי ולא שיגרתי בו תיהנו מ:

  • מסלול ייחודי ומקורי שנבנה במיוחד עבור הסמינר
  • מדריכים מקצועיים המומחים לאמנות, לארכיטקטורה, לתרבות ולמוסיקה
  • מנהל טיול הדואג לפרט ולפרטים, בנוסף למדריכות
  • העמקה לא שגרתית ורבת פנים בזכות צוות ההדרכה המורחב
  • לינה בבתי מלון מרכזיים ברמת 4 כוכבים
  • טיסה ישירה, סדירה ובשעות נוחות בחברת התעופה אל על
  • 3 קונצרטים במסגרת הפסטיבל
  • מופע הבלט - ג'יזל
  • מפגש הכנה, מיוחד ומקיף לפני היציאה לטיול
  • מערכת שמע קבוצתית, הכוללת אוזניה אישית לכל מטייל
  • הרצאת מבוא לפני כל מופע
  • אין תשלומים נוספים (Optionals) במהלך הטיול, כל האתרים כלולים במחיר
  • חיוב כספי רק לאחר הבטחת היציאה לטיול - בשביל השקט הכלכלי שלך
  • חבורת מטיילים איכותית ביותר.
  • לנרשמים עד 29.02.24: 75 אירו הנחה, ועד 4 תשלומים ללא ריבית והצמדה!

ב"קשרי תרבות תבל" - תמורה מלאה לכספך!
סמינר מטייל מהנה ופורה מצוות

 

תנאים ומחירים

 המחיר:

  • 2,495 € לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 30 מטיילים
  • 2,595 € לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 25-29 מטיילים
  • 2,695 € לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 20-24 מטיילים
  • 2,795 € לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 15-19 מטיילים

 *הטבות מיוחדות לנרשמים עד 29.02.24:
75 אירו הנחה, ועד 4 תשלומים ללא ריבית והצמדה

 

המחיר כולל:

  • טיסה: טיסות אל על סדירות וישירות 
  • לינה: שני בתי מלון ברמת 4 כוכבים
  • כלכלה: ארוחות בוקר מלאות, למעט היום הראשון וארוחת ערב מפוארת אחת.
  • שני מדריכים מסגל ההדרכה של "קשרי תרבות
    תבל" ומלווה ארגוני (יציאת המלווה מותנית
    במינימום 22 מטיילים)
  • תחבורה: על פי המפורט בתוכנית באוטובוס ומוניות.
  • הרצאות הכנה באורך מלא לפני כל מופע
  • מערכת שמע קבוצתית הכוללת אוזניות אישיות.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית.
  • מיסים עירוניים.
  • תשר לנותני שירות מקומיים.
  • * לנרשמים עד 29.02.24 - 75 אירו הנחה למטייל,
    ועד 4 תשלומים ללא ריבית והצמדה.

    - מפגש הכנה מקיף בארץ טרם היציאה לסמינר, כולל הרצאה באורך מלא של ד"ר איתן אור-נוי והרצאת מבוא ע"י רן שהם.

המחיר אינו כולל:

  • תוספת ליחיד בחדר זוגי בסך 495 אירו.
  • מיסי נמל, דלק ובטחון: כפי שייקבע בסמוך לנסיעה ע"יחברת התעופה. (המחיר נכון ל- 14.02.24 - 87 אירו)
  • כניסות למופעים בערבים.
  • ארוחות שאינן מפורטות בתוכנית
  • הוצאות בעלות אופי אישי: (כביסה, שתייה, טלפון, בידור, וכו').
  • כל מס ו/או היטל שאינם כלולים במחיר הכולל של הטיול.
  • הוצאות שאינן מפורטות במחיר הכולל.
  • שינויים בתעריפי הטיסות, שירותי הקרקע ומיסי נמל, הדלק והביטחון, החל מתאריך 27.04.23.
  • - ** ביטוח בריאות ומטען (חובה). מומלץ גם להוסיף לביטוח הטסה רפואית והרחבת קורונה ולוודא את הכיסוי במקרה של ביטול. החברה אינה אחראית לכל נזק, שייגרם למטייל ו/או לחפציו מסיבה כל שהיא, או לכל בעיה רפואית, במהלך הטיול.
  • - תשר למדריכות הסמינר (נהוג לפחות 8 אירו סה"כ למטייל ליום).
  • *ההטבות לרישום מוקדם – לבוחרים במסלול חובק עולם בלבד

 

 

 

 

גלרית תמונות

   
kt_0000_day6
kt_0001_day5
kt_0002_day4
kt_0003_day3
kt_0004_day2
kt_0005_day1
 
 
 
 

טופס הרשמה לטיול

לחץ כאן להורדת מפרט הטיול וטופס הרשמה

 

email call waze waze